Schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Yoeri - WaarBenJij.nu Schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Yoeri - WaarBenJij.nu

Schiphol

Door: Yoeri

Blijf op de hoogte en volg Yoeri

21 April 2018 | Nederland, Schiphol

Een klein berichtje... Heb voor het eerst via zo'n qr-code (heet dat zo? zo'n blokje) ingecheckt. En zowaar, het lukte! Handig hoor. Mijn koffer was bijna 3 kilo zwaarder dan thuis op de weegschaal (nogal confronterend, want als dat ook met mí'jn gewicht zo is, hmmm). Hoe dan ook, ik ben helemaal klaar voor de reis! Wat een uitvindign is dat internet toch! Ik heb mijn stoel geruild, zodat ik bij het raam zit, alvast Colombiaanse pesos besteld (600.000 voor 200 euro) en Amerikaanse dollars. In Colombia is het 7 uur vroeger dan in Nederland, we komen daarom om 14 uur aan in Bogota.
Verder niets te melden, in afwachting van de vlucht. Dag allemaal, zoen & knuf van Yoeri!

  • 21 April 2018 - 11:32

    Lucia:

    Hoop dat je goede vlucht hebt en weinig jetlag

  • 21 April 2018 - 16:11

    Tom & Trudi Vader:

    Yoeri; een veilige, mooie en hele fijne reis gewenst!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Yoeri

Actief sinds 19 April 2018
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 5430

Voorgaande reizen:

19 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: