Daar gaan we weer - Reisverslag uit Friesland, Nederland van Yoeri - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer - Reisverslag uit Friesland, Nederland van Yoeri - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer

Door: Yoeri

Blijf op de hoogte en volg Yoeri

20 April 2018 | Nederland, Friesland

Dag lieve allemaal,

Het is weer zover: overmorgen start mijn zoveelste reis, deze keer naar Colombia. Natuurlijk weer erg veel tijd kwijt om iedereen op de juiste manier in de maillijst te krijgen, maar het is gelukt! Nu maar hopen dat er in Colombia regelmatig internetcafé's te vinden zijn, of computers in de hotels... Ik ga zelfs proberen om af & toe een foto te uploaden ;-)

Ik heb er erg veel zin in! En zowaar, ik ben ook op tijd klaar met alle voorbereidingen. Morgen rustig mijn koffer inpakken, en dan op weg naar Amstelveen. Daar slaap ik bij Merel, Roger, Bodien & Ben, omdat zaterdag het vliegtuig om 10 uur vertrekt, en ik moet 3 uur van tevoren op Schiphol zijn. Zo vroeg vertrekken er geen treinen uit Fryslân.

De groep waar ik mee ga is maar klein: 9 medereizigers, dus in totaal 10 personen, de reisleider niet meegerekend. Er zit zelfs een alleenreizende vrouw bij van 75... Stoer! Dat geeft de burger moed.

De volgende keer dat jullie weer een berichtje krijgen zit ik denk ik al in Colombia. Nu lekker slapen, en dan opnieuw het avontuur tegemoet!

Knufs, Yoeri


  • 20 April 2018 - 06:53

    Lucia:

    Gave reis! Liefs van mij uit de Pelopenossis

  • 20 April 2018 - 08:26

    Jobs:

    Leuk dat je verslag gaat doen! Ik hoop op mooie verhalen en prachtige foto’s. Lukt het iet, dan komen ze later wel.

    Heel veel plezier en kom veilig terug!

    Dikke tút,
    Jobs

  • 20 April 2018 - 08:45

    Kees:

    Hoi Yoeri,

    Wat een leuk vooruitzicht. Je gaat het weer aan het reizen naar bijzondere bestemmingen. Geniet en blijf je volgen.

    Groetjes,
    Kees

  • 20 April 2018 - 08:54

    Merel:

    Hoera! Morgen is het zover! Wij zijn helemaal niet jaloers hoor!!

  • 20 April 2018 - 14:04

    Jochum & Marry:

    Hoi Yeori,

    Goeie en veilige reis!! Zo nu en dan een mooi verslag; we lezen het graag.

  • 20 April 2018 - 16:42

    Barry :

    Yoehhhooooe!!! GO GIRL...Veel plezier en pas goed op jezelf! Dikke knuf!

  • 21 April 2018 - 06:48

    Janny Hospers:

    Ha Youri,
    Wat leuk dat we op deze manier mogen meegenieten van je reis. Heel veel plezier en een mooie reis gewenst. En sterkte bij de laatste loodjes voor vertrek.
    Hartelijke groet en veel liefs, Janny

  • 21 April 2018 - 09:22

    Loes En Ger:

    Dag Yoeri,
    Bijna in de lucht. Heel veel plezier. Lekker genieten.
    Liefs Ger en Loes


  • 21 April 2018 - 12:06

    José Krom:

    Goeie reis Yoeri, als het goed is ben je nu in de lucht!
    Veel plezier en ik zie je reisverslagen graag tegemoet

    Liefs José

  • 21 April 2018 - 14:37

    Marie-José :

    Fantastisch om jou te kunnen volgen Yoeri, odaardoor ben ik ook een beetje op reis.
    Mooi toch met 10 mensen!
    Erg veel geluk en plezier gewenst.

  • 22 April 2018 - 20:28

    Ab De Vrije:

    Een heel goede reis en dito verblijf toegewenst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Friesland

Yoeri

Actief sinds 19 April 2018
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 5418

Voorgaande reizen:

19 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: